کابینت هایگلاس و پلی گلاس

کابینت های هایگلاس و پلی گلاس نمونه هایی از کابینت ام دی اف با روکش متفاوت میباشند. این نوع کابینت ها در آشپزخانه های مدرن امروزی مورد استفاده قرار میگیرند و تنوع طرح, رنگ و قابلیت های منحصر به فرد آ ن ها باعث شده است که این کابینت ها را از سایر کابینت ها مجزا بکند.

در مقایسه ی کابینت هایگلاس و پلی گلاس, کابینت پلی گلاس دوام و طول عمر بالاتری دارد و دارای خصوصیاتی می باشد که آن را از نوع هایگلاس برجسته تر نموده است.

بطور کلی پلی گلاس در مقایسه با هایگلاس در براقی، شفافیت و سطح بسیار صیقلی برتری دارد.
کابینت های هایگلاس به مراقبت نیاز دارند، به این صورت که باید با دستمال های نرم و نخی و با شوینده های ملایم سطوح آن را تمیز کرد.

اسیدهای آشپزخانه و موادی مثل سرکه یا الکل مخصوصاً اگر بطور مستقیم بر سطح ام دی اف ریخته شوند آسیب محسوسی به سطح کار وارد می کنند. از جمله تغییر رنگ و خط و خش زیاد که باعث می شود ام دی اف هایگلاس پس از مدت کوتاهی جذابیت و براق بودنش را از دست بدهد. اما ام دی اف پلی گلاس نسبت به ام دی اف هایگلاس مقاومت بیشتری در مقابل خط و خش داشته و زمان طولانی تری کیفیت و جذابیت خود را حفظ میکند.

سطح کابینت های پلی گلاس  به دو صورت مات و براق در کنار هم طراحی شده اند اما کابینت هایگلاس چنین قابلیتی ندارد و به صورت مجزا یا مات بوده و یا به صورت براق طراحی شده است.

ام دی اف
ام دی اف

هم چنین شرکت افراچوب سبز ایرانیان تلاش خود را در این راستا آغاز نموده است.برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر اینجارا کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم