یکی از پرطرفدارترین ایده ها در طراحی دکوراسیون منزل و به خصوص در مورد آشپزخانه ، استفاده از کابینت ام‌ دی‌ اف قهوه ای می باشد. این رنگ دارای طیف های متعددی بوده که هر طیف علاقه مندان خاص خود را دارا است که در ادامه آن هارا بررسی میکنیم.

  • کابینت ام‌ دی‌ اف قهوه ای سوخته

پیشنهاد می شود که از رنگ قهوه ای تیره در آشپزخانه بزرگ و پر نور استفاده گردد. به علت تیرگی این رنگ، فضای آشپزخانه کوچک به نظر می رسد. در آشپزخانه با کابینت ام دی اف قهوه ای، استفاده از تجهیزات آشپزخانه ای به رنگ نقره ای از جنس استیل به زیبا تر شدن آشپزخانه شما کمک میکند.

کابینت ام‌ دی‌ اف قهوه ای

کابینت ام‌ دی‌ اف قهوه ای

 

  • کابینت قهوه ای گردویی

رنگ گردویی، شکلاتی روشن، دارچینی، نسکافه ای و رنگ هایی مثل آنها برای کابینت ام دی اف در آشپزخانه های مدرن انتخاب مناسبی است. زمانی که از کاشی های کوچک با نورپردازی های نقطه ای و طراحی شده در بین کابینت ها استفاده شود، محیط دلچسبی فراهم می شود که گذران وقت را برای شما در آشپزخانه دلچسب تر میکند.

 

کابینت ام‌ دی‌ اف قهوه ای روشن

کابینت ام‌ دی‌ اف قهوه ای

  • ترکیب رنگ کرم و قهوه ای

  • از انجایی که رنگ قهوه ای محدوده وسیعی دارد، شاید انتخاب رنگ دلخواه که مناسب فضای شما هم باشد سخت شود، ترکیب رنگ کرم همراه با بدنه اصلی قهوه ای تیره میتواند بر زیبایی و جذابیت کابینت آشپزخانه شما بیافزاید
کابینت ام دی اف قهوه ای

کابینت ام‌ دی‌ اف قهوه ای

  • کابینت ام‌ دی‌ اف فندقی

رنگ فندقی برای کابینت آشپزخانه گرمی و صمیمیت خاصی میبخشد . ایجاد فضای دنج با ام دی اف هایی از رنگ فندقی می تواند تداعی گر حسی لذت بخش و هیجان انگیز در دکوراسیون آشپزخانه سبک مدرن باشد. استفاده از سنگ های سیاه و خاکستری رنگ در کنار ام دی اف فندقی رنگ آشپزخانه ای کلاسیک به شما هدیه میکند.

کابینت ام‌ دی‌ اف قهوه ای

کابینت ام‌ دی‌ اف قهوه ای

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم